Про факультет Вступ на ФПМ Навчання Деканат Інформаційний розділ
укр eng    
Пошук Довідка
 
 Новини факультету | 2012-04-09 22:26:40.0

Пан Лон Кауфман, професор Нью-Йоркського технологічного інституту – гість ФПМ за програмою академічних обмінів ім. Фулбрайта

                                                                                                                 

       Наш факультет тісно співпрацює з багатьма іноземними університетами. Зокрема, наші студенти їздять за кордон для навчання з метою отримання подвійного диплому. Крім того, на ФПМ постійно проводяться семінари та тренінги для студентів та аспірантів, на яких провідні викладачі закордонних ВНЗ виступають з професійно-орієнтованими лекціями. А у вересні минулого року до нашого факультету за програмою академічних обмінів ім. Фулбрайта приїхав викладати у 2011/2012 навчальному році професор Нью-Йоркського технологічного інституту (США) пан Лон Кауфман. Кореспондент ФПМ Тетяна Грибок взяла у нашого гостя інтерв’ю.
- Професоре Кауфман, розкажіть, будь-ласка, трохи про себе? Як Ви стали викладачем, який подорожує світом?
- Через кілька років після отримання ступеня бакалавра я подорожував Європою та Близьким Сходом, а також працював протягом року у видавництві в Бейруті, Ліван. З отриманого досвіду я зрозумів, що світ складається з дивовижного розмаїття культур, які потребують подальшого вивчення. Десять років, у період між 1992 та 2002 роками, я був доцентом в університеті Тейлор, штат Індіана, де я викладав різні творчі курси, в тому числі комп’ютерну графіку та тривимірне проектування. У 2002 році я отримав свій перший грант Програми ім. Фулбрайта, щоб викладати в Україні. Я переїхав до Києва, де протягом двох років викладав курс з web-дизайну у Національній академії образотворчого мистецтва і архітектури, у Міжнародному університеті Вісконсіну і у Європейському університеті. Між 2006-2011 я був головою відділу навчання та професором Нью-Йоркського технологічного інституту, викладав комп’ютерну графіку на Близькому Сході, а саме в Йорданії і Бахрейні. Але я дуже скучив за червоним борщем та варениками, і я щасливий, що повернувся в Україну.
- Якими творчими проектами Ви займаєтеся ?

- Я люблю фотографію, скульптуру та web-дизайн. На даний час я працюю над серією фотомонтажів під назвою «Цифрові ікони». Дві з моїх робіт зараз перебувають на виставці в корпусі № 7 у виставковій залі. Мої минулі роботи можна подивитися на сайті.
- Що саме студенти вивчають на Ваших лекціях та практичних заняттях?
Мета мого курсу «Web-дизайн та соціальні мережі» – допомогти студентам краще зрозуміти функції Інтернету та призначення соціальних мереж, а також навчити їх створювати власні web-сайти з використанням платформи WordPress. Оскільки я не очікував, що всі студенти мають досвід роботи з програмним забезпеченням для роботи з графікою, я провів декілька занять, присвячених використанню Photoshop Elements для оптимізації зображень с метою їх подальшого монтажу на web-сторінках. Після того, як студенти повністю відтворили мій сайт, їм було необхідно створити свій власний, який мав би іншу тематику та іншу функціональність і включав би можливості соціальних мереж. До останніх відноситься така функціональність, як особисті блоги, дискусійні групи, форуми, фотогалерея, електронний магазин або новини.
- В яких групах нашого факультету Ви викладаєте?
- У першому семестрі я викладав курс «Web-дизайн та соціальні медіа» в групі КВ-84. Студенти обрали абсолютно різні теми для своїх проектів. Наприклад, були створені блоги про футбол, музику, автомобілі, улюблені рецепти їжі, онлайн магазини, що торгують виробами ручної роботи та продуктами «здорового» харчування. Студенти представили свої сайти в класі під час екзамену. Майже всі студенти успішно виконали завдання. У другому семестрі я викладаю в групі КП-01. Заняття проводяться англійською мовою.
- Минулого року Ви викладали в Бахрейні. Чи відрізняються студенти з України та Бахрейну?
- Я виявив, що чи то в США, чи на Близькому Сході, чи в Україні, у кожному класі є три типи студентів, кожен з яких складає близько третини групи. Одна третина – це цілеспрямовані студенти, які хочуть вчитися і мати відмінні результати. Інша частина виявляється не дуже наполегливою і тому досягає лише помірного успіху, а решта студентів застосовують свої творчі здібності лише для пошуку якомога вдалого виправдання, чому певні обставини регулярно заважають їм відвідувати заняття! Я спостерігав таке співвідношення у моїх групах і в Бахрейні, і в Йорданії, і в Україні.
- Ви інколи проводите свій вільний час зі своїми студентами. Наприклад, Ви відзначали свято Хеллоуїн. Розкажіть, як це трапилося?

- Програма ім. Фулбрайта передбачає, що її представники, окрім того, що вони викладатимуть у класі, ще будуть «культурними послами». В цьому році я запросив студентів взяти участь у семінарі в посольстві США, а також запросив мій клас до себе у гості на вечірку Хеллоуїн в жовтні минулого року. Мої улюблені свята – Великдень і Різдво, але з досвіду минулих років перебування в Україні, я знаю, що студентів цікавить свято Хеллоуїн, якого тут не відзначають. Одне з моїх улюблених занять на святкуванні Хеллоуїна, ще коли я був молодим, - вирізання з гарбуза різних фігур та їх підсвічування за допомогою свічок зсередини. Отже, на нашій вечірці ми розділилися на групи і влаштували у мене на кухні фабрику з вирізання фігур з гарбузів! Одна з моїх улюблених традицій цього свята – це переодягання в різноманітні костюми, тому студенти також прийшли в костюмах лицаря в обладунках, принцеси, вампіра, поліцейського, кішки і лакея.
- Від себе я хочу додати, що Ви викладаєте на високому професійному рівні і, до того ж, дуже цікаво. Моя група (КВ-84) отримала великий досвід, тим паче, що навчання відбувалось англійською мовою. Дякуємо Вам за Вашу роботу і терпіння. Хочемо побажати Вам багато цікавих подій у Вашому напруженому житті, а також хороших та вдячних студентів.
 


      
       Mr. Lon Kaufman, a professor at New York Institute of Technology is a guest of the FAM by the Fulbright program of academic exchanges


       Our faculty works closely with many foreign universities. Every year our students go abroad to study in order to obtain a double diploma. In addition, the FAM constantly has seminars and workshops for students where teachers of the leading foreign universities make the vocational-oriented lectures.
       In September last year, a professor at New York Institute of Technology (USA) Mr. Lon Kaufman came to teach in 2011/2012 academic year to our faculty with academic exchange program Fulbright. Correspondent FAM Tatiana Greebok has interviewed our guest.
- Prof. Kaufmann, please tell us a little about yourself? How did you become a teacher who travels all over the world?
- A couple years after completing my baccalaureate degree I traveled to Europe and the Middle East, and worked for a year in a publishing company in Beirut, Lebanon. From that experience I realized that the world is made up of an amazing diversity of cultures that invited further exploration.  During the ten years between  1992 and 2002, I was an associate professor of art at the Faculty of Taylor University in Upland, Indiana where I taught a variety of art courses including computer graphics and three-dimensional design. In 2002 I received my first Fulbright Scholar grant to teach in Ukraine. I moved to Kyiv where for two years I taught web design courses  at the National Academy of Art and Architecture, Wisconsin International University, and European University. Between 2006-2011 I was the department chairman and teaching professor for New York Institute of Technology’s computer graphics program on their Middle East campuses in Jordan and Bahrain.  I missed the chervonyy borsch and varenyky and I’m happy to be back in Ukraine.
- What kind of creative projects are you involved with?  
- I love photography, sculpture, and web-design and am currently working on a series of photo-montages I call “Digital Icons”. Two of these are now on exhibit in the Corpus 7 Exhibit Hall.  My past work can be viewed online.
- What exactly do students learn from your course of lectures and practical lessons?  

- The goal of my course “Web Design and Social Media” is that students will better understand the Internet functions and activities defined as ‘social media’, and begin to participate by creating websites using the WordPress platform.  As I didn’t expect that all students would have experience with graphics software, I provide a couple tutorials that used Photoshop Elements to optimize web images and montage graphics for web page headers.  After students each re-constructed a tutorial website I provided, they created their own custom site which focused on their theme of interest and included their choice of site functions which engaged social networks. These included personal blogs, discussion groups, forums, photo galleries, an e-market, or community news.
- Which groups of our faculty do you teach in?
- In the first academic semester I taught my course “Web Design and Social Media” in the group KV-84. Classes were held in English. Students chose quite different themes for their final website project. There were blogs about soccer, music, race cars, and favorite food recipes, to online shops selling handmade crafts or healthy foods. Students presented their websites to the class during a final examination review.  Almost all students successfully completed the task. During the second semester I’m teaching the group KP-01.
- Last year you taught in Bahrain. Are the students of Ukraine and Bahrain very different?
- I’ve found that whether teaching in the USA, the Middle East, or in Ukraine, that in every class there are three types of students that represent about one third of the group.  One third is self-motivated, eager to learn and create excellent results, one third seem to fluctuate in focus and achieve only moderate success, and the last third apply their creative energies to providing excuses why fate beyond their control regularly prevented them from attending class! I’ve seen about the same ratio represented in my classes in Bahrain, Jordan, and Ukraine.
- You’ve spent some of your free time with your students. For example, you celebrated the
holiday of Halloween. Tell us how it happened?

- The Fulbright Program asks that their representatives be ‘cultural ambassadors’ as well as teach in the classroom.  This year I’ve invited students to attend a seminar at the U.S. Embassy, and I invited my class to my home for a Halloween party last October. My favorite holidays to celebrate are actually Easter and Christmas, but from past experience in Ukraine, I knew that students are curious about Halloween as it’s not celebrated here. One of my favorite Halloween party activities when young was to carve pumpkins with faces and light them with a candle.  So at our party we divided into groups and turned my kitchen into a pumpkin carving factory! One of the favorite traditions of the holiday is wearing costumes, so students came dressed as a knight in armor, a princess, vampire, cop, cat, and footman.
- For myself I would like to add that your teaching was of very high quality and was very interesting. My group (KV-84) had a great experience, especially because classes were held in English. Thank you for your hard work and patience. We want to wish you an interesting time while you are with us and you should know that our students are grateful to have you here.
 
 Новини ( 181 ... 195 )
RSS
  Початок - Назад - Вперед - Кінець
 
Зараз на сайті користувачів: 193, зареєстрованих: 0, гостей: 193. Команда порталу Статистика Карта сайту
Copyright © 2006 Факультет Прикладної Математики КПІ ім. Ігоря Сікорського